3 sposoby jak zwiększyć pozytywne odczucia potencjalnego Klienta na Twojej stronie www

29.11.2020

1) Używaj kolorów z naturalnego spektrum. Unikaj aposemantycznych(ostrzegawczych) kolorów. W naturze nie bez powodu występują one na zwierzętach postrzeganych jako zagrażające. Czerwień, pomarańcz i żółć stosuj z umiarem i tylko do sygnalizowania informacji o podniesionym priorytecie.
2) Unikaj nadmiaru i szumu informacyjnego. Olbrzymie ściany tekstu choć sprawdzają się pod wyszukiwarki, odwiedzających odrzucają, co wykazał szereg badań focusowych na użytkownikach.
Dawaj minimum informacji, skondensowanej w łatwych do przyswojenia punktach lub krótkich opisach.
Ważna jest też szerokość paragrafów, nie rozciągaj tekstu na całą stronę, by klienci nie nabawili się bólu karku!
3) Spójna i oszczędna typografia. Nie dawaj pięciu typów czcionek, w dziesięciu rozmiarach. Stworzenie pewnej przewidywalności zawartej w wielkości czcionek nagłówków i akapitów także jest dla klienta komunikatem, pozwalającym na łatwiejsze przyswojenie uporządkowanych w ten sposób informacji.



pokaż pozostałe informacje ››