Czy strony internetowe można zrobić raz a dobrze?

27.01.2021

Odpowiedź na to pytanie musi być negatywna. Nie chodzi nawet o zmianę stylistyki graficznego projektowania, modę na określone nowinki technologiczne (java, flash) czy zmieniające się urządzenia, na których oglądamy strony www.
Chodzi o zmianę w gustach odbiorców oraz bezustanne poszerzanie się wiedzy związanej z technologiami, social mediami i marketingiem internetowym. Strona nigdy nie będzie jednorazową inwestycją. Nawet jeśli miałbyś zmienić  ją choć trochę - nie czekaj za długo, bo Twój biznes wyhamuje. 

Odbiorcy "kupują" oczami, odwiedzają strony konkurencji, są elastyczni na nowe rozwiązania.
Nie podobają Ci się nowe trendy? Wydają się zbyt minimalistyczne? A może zbyt "przestrzenne"? 
Nie szkodzi! Przełam się, bo to nie Ty korzystasz z własnej oferty. Odwiedzają cię ludzie, którzy po tym jak nadążasz za trendami, ocenią poziom Twojego profesjonalizmu.
Dodatkowo - badania przeprowadzone nawet na starszych odbiorcach pokazują, że uczą się oni zupełnie innych technik "poruszania po stronach" niż miało to miejsce jeszcze dekadę temu, gdy stworzenie strony "długiej", z treścią umieszczoną poniżej pierwszego ekranu - wywoływało blady strach między projektantami. Od czasu wejścia FB i blogów - szybkie scrollowanie stron przestało być problemem. 
Kolejną sprawą jest zaistnienie Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Strony od lat niezmieniane, będą stopniowo opadać w wynikach, ponieważ Google interesuje się "stronami żyjącymi", często aktualizowanymi.
Można powiedzieć zatem za królową z Alicji w Krainie czarów. Gdy stoisz w miejscu - cofasz się. 
Dlatego... napisz do nas po wycenę zmian na Twojej stronie! :)



pokaż pozostałe informacje ››